Fransızlardan bir alçaklık daha: Yine Peygamber Efendimiz'e hakaret ettiler

Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed'e (sav) karikatür ile hakaret eden Charlie Hebdo adlı dergiye yapılan saldırı sonrası sokağa çıkan göstericiler aynı alçaklığı sergileyerek Peygamber Efendimiz'e hakaret etti.

Fransızlardan bir alçaklık daha: Yine Peygamber Efendimiz'e hakaret ettiler
Eklenme: 08 Ocak 2015, 22:12
Bu haber 18.983 kez okundu

Fransa'nın başkenti Paris'te dün Charlie Hebdo adlı dergiye yapılan saldırı sonrası Avustralya'nın Sydney kentinde sokağa çıkan Fransız gösterciler ellerinde taşıdıkları çirkiin döviz ile Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed'e alçakça hakaret etti.

 
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Şşşşşşi la

Biz onların dinlerine Saygısızlık yapmıyoruz onlarda bizim dinimize. Yapmasınlar herkes kendi dinine baksın K...ekler

Cevapla

hatice

Allah belalarını versin 

Cevapla

kerem

ALLAH ONLARI ÇARPSIN ALLAH ONLARI CEHENNEME GÖNDERSİN AMİN

Cevapla

Cagla

Pislikler Allah sizin belanızı versin

Cevapla

enes şahinbey

Ulan onlar müslümanlara etmediğini bırakmamış siz bana ne diyorsunuz intikamımız kötü olucak

Cevapla

ENES YILMAZ

PEYGAMBER EFENDİMİZ (S.A.V)'E YAPILAN HAKARETLER ADINA: Biz,öyle bir milletiz,öyle bir dine saygılı,sizin bahsettiğiniz özgürlüğün temelini oluşturuyoruzki cihattan bile sakındık kendimizi!Biz müslüman aleminden bir vatandaş dahii o içimizdeki peygamber sevgisine rahmen isyanımızı bastırdık gönlümüzde.Eyyy günah korku bilmez,saygıdan sevgiden uzak insanlar; Sizlere bizim tek vaatimiz,hiç birşey olmasada saygı duymanız empati kurmanızdır.Bu saygısızlıgı yapan,sen evet sen o kişi sadece söyle bana sen bir dine saygını bozarken tek bir insanoglu senin canına dokunmak dahi degil bunu denemeye bile kalksa tepkin ne olurdu? Aklı zihni size veren o rabbime karşı sizden tek istekdir,hiç yoksa SAYGI!!

Cevapla

erhan

onlar peygamber efendimize kurban olmaya layık değiller biz kurban olalım onlar uzak kalsın allah ıslah etsin..

Cevapla

mustafa

zalimlere sapıklara ne söyleseniz boş kurban olsunlar peygamber efendimize s.a.v me

Cevapla

hüseyin yeşil

allahım hiç görmeden ugrunda ölmeyi onu deliler gib sevdigimiz peygeber efendimize böyle alcakca alay eden elleri milleti devleti hiç acımadan lut kafiminde yapılmasını emtrettigin gibi ters düz et

Cevapla

ünal ardıç

ahir zaman

Cevapla

ümmügülsüm

KAİNAT SENİN İÇİN YARATILDI CANIM KURBAN SANA YA RASÜLALLAH sav

Cevapla

Savaş

Peygamber Efendimizin (SAV) Nefsini kendi nefsimizden üstün tutarız. Bu bütün müslümanlar için böyledir . Biline...

Cevapla

Ümit

Sizi bilgilenmeye davet etmiyorum.

Cevapla

Savaş

Peygamber Efendimizin (SAV) söylemediği bir şeyi ona isnad eden , cehennemdeki yerine hazırlansın. Bu dövizi, üzerinde çiziktirilmiş bir suret ve " Hepimiz Charlie' yiz yazısı ile kime isnad ettiklerine dikkat etsinler. Resulullah Efendimizin (SAV) şanı yücedir.

Cevapla

ABDURRAHMAN

peygamber efendimiz sallallahu aleyhi vesellem müşrikler müslümanlara asla dost olmazlar demedimi adamların fıtratı bu allah ısllah eylesin ıslahları mümkünse tabi.

Cevapla

hakankeskin

Hürriyet gazeteside malasef : -Kalemler Susmaz diye başlık atmış..

Cevapla

gale

"Ey iman edenler! Siz kendinize bakın. Siz doğru yolda oldukça sapıtmış olanlar size zarar vermez..." (Maide 105).

Cevapla

Sedat

Sen Peygamberi ALLAH'ın ortağı hatta ALLAH'ın ta kendi ilan etmez Peygambere ALLAH diye tabmazsan o zaman kimse senin değer dediğin ALLAH'ın öğretmeni ile alay etmez. Ve yine sen mezhepleri icat etmemiş Her gün hadis  çıkartmamış olsan ve hadislere din diye tabmasan, afrikadan asyaya amerika kıtasına kadar sadece Kuran müslüman inancı olsa ne kızarsaın ne adam öldürürsün. İyi müslüman kızmaz o zavallılarla alay eder sessiz kalır. Şimdi ne oldu daha çok islam dan korkar oldular.. İslama zararın en büyüğünü vertdi .. şeytan barbarlar

Cevapla

hasanhuseyin

ben 26 yildir pariste yasiyorum diyorumki anadolu topragi yeter bize birakin bu ruhlari olmus avrupalilari kendilerine saygilari yok. bunlar irkci irkci irkci hepimizin hedefi buyuk turkiye olmali.bunlarla harcayacak zaman ayirmayin bunlar cok korkak.ancak sinsi senaryo yaparlar...

Cevapla

Murat Karakılıç

Yeniakit.com.tr genel yayın müdürüne ; Ben gezi eylemlerinde ordaydım direniyordum.Beni ateist yaptınız.Şimdi bu alçaklığı yapan, yani taşınan dövizi, dövizi taşıyanı kınıyorum.Ben Efendimiz S.A.V. yapılan bu alçaklık içinde sokağa çıkarım.Ben ateist değil halkım halk.Bunu kabullenin artık.Bizler Elhamdulillah müslümanız.Haksızlığın olduğu her yerde isyan etmek meşrudur.Bu yapılan saygısızlığında karşısında isyan ederim.

Cevapla

özcan mıhçı

Peygamber Efendimizin karikatürünün çizilmesine kadar başka espiri yapılacak konu yok mu? Muhammed Mustafa ( sav) Efendimize uzanan eller kırılsın.

Cevapla

adahan gökce

Boş boş konuşma, karikatür hiç mi dikkatini çekmedi.

Cevapla

Alperen Özcan

Peygamber Efendimizin çöp adam suretinde karikaturize edilmesi seni rahatsız etmemiş olabilir ama bir müslüman olarak beni oldukça rahatsız etti. Bu çok açık bir şekilde saygısızlıktır, hakarettir. Ayrıca karikatürdeki yazı Fransızca değil İngilizce. Bence sen görüntüyü tekrar gözden geçir.

Cevapla

Münir

Yukarıdaki resimde bir tane hakaret görüyormusunuz yahu? Madem Fransızcanız yok, bırakın bu haberleri yapmayı. Ayıp, utanın.

Cevapla