• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yemediği halt kalmamıştı! Tacizci Celal Şengör'e yol göründü

Yeniakit Publisher
2022-03-22 12:16:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Yemediği halt kalmamıştı! Tacizci Celal Şengör'e yol göründü

Bugüne dek onlarca rezillikle gündeme gelen ve son olarak kendi öğrencisini nasıl taciz ettiğini anlatan Celal Şengör, gelen tepkilerin ardından emekliye ayrılma kararı aldı.

Dışkı yemesiyle övünen, Fatih Sultan Mehmet'in Müslüman olmadığını ileri süren ve bunun gibi türlü rezilliklerle gündemden düşmeyen İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Öğretim Üyesi Celal Şengör'ün, akademiden emekliye ayrılacağı açıklandı.

İstanbul Teknik Üniversitesi Avrasya Yer Bilimleri Enstitüsü'nün Twitter hesabından yapılan paylaşımda, "Prof. Dr. Mult. A.M. Celâl Şengör, akademik vazifesinden 24 Mart 2022 tarihinde emekliye ayrılacaktır" ifadeleri kullanıldı.

İTÜ öğretim üyesi Prof. Dr. Celal Şengör'ün sosyal medyada paylaşılan ve bir kadın öğrencisini taciz ettiğini anlattığı video tepki çekmişti. Videoda Şengör, “Yanımda duruyor. O kadar kızdırdı ki Saniye'nin eteğini kaldırdım, kıçına bir tokat attım. Bu, dehşete düştü. Baktım böyle bakıyor bana. Bana bak dedim baban bunu yaptı mı dedim. Babam bile böyle bir şey yapmadı dedi. Hah dedim eksik kalmış şimdi tamamlandı” ifadelerini kullanmıştı.

İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) rektörlüğü, öğrencisini taciz ettiği ortaya çıkan Prof. Dr. Celal Şengör hakkında idari soruşturma başlattığını açıklamıştı. İTÜ’nün sosyal medya hesaplarından yapılan açıklamada ayrıca, soruşturma sürecinin devam ettiği belirtilirken kamuoyuna “sabırlı” olma çağrısı yapılmıştı. Açıklamada, “Taraflardan birinin mağdur olması ve korunması gereken özel hayatı nedeniyle idari soruşturma sonuçlanıncaya kadar kamuoyunu sabırlı olmaya davet ediyoruz. Olayın cezai yönü savcılık incelemesinde olup hukukun üstünlüğüne olan inancımız tamdır” denilmişti.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

takkkkk takkkkk

artık zamanı bol isteği kadar b*k yesin

Ahmet K.

Selamünaleykum, Bu b*k yiyen heriften kurtulacağımız için sevincliyiz. İnşallah Dünya ve içindekilerde en yakın zamanda kurtulur. Sonra mı? Sevenleri düşünsün!!! Nasıl olsa Ahirette kişi sevdiği ile beraber olacaktır...
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23