• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Veterinere böyle götürdüler! "Ayağa kalkacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum"

Yeniakit Publisher
2019-04-18 16:31:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Veterinere böyle götürdüler! "Ayağa kalkacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum"

Nevşehir'de yaşayan ve besicilik yapan Cengiz Çelik, dizlerinde ödem oluşan buzağısını bir battaniye içinde otomobile taşıdı, Aksaray Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ne götürerek tedavi ettirdi.

Nevşehir'in Acıgöl ilçesinde oturan Cengiz Çelik, dizlerinde ödem oluşan buzağısını önce ilçede veterinere götürüp, tedavi ettirdi.

Çelik, rahatsızlığı geçmeyince bu kez otomobilinin arka koltuğuna buzağısını yatırıp, Aksaray Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ne götürdü. Tedavinin tamamlanmasının ardından buzağısıyla Nevşehir'e dönen Cengiz Çelik, ''Buzağımızda diz kapaklarında ödem oluştu. İlçede veterinere götürdüm ve hiçbir faydasını göremedim. Ben de buzağımızı otomobilin arka koltuğuna koyup, eşimle birlikte Aksaray Üniversitesi Veteriner Fakültesi'ne gittim. Burada hocalarımız ilgilendi ve buzağımı tedavi etti. Buzağıya çocuğum gibi bakıyorum. Kalabalık bir aileyiz. Bu da sonuçta bir can. Rahatsızlandığında arabama bindirip götürüyorum. Tekrar ayağs kalkacağı günü sabırsızlıkla bekliyorum" dedi. 

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23