• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Üzüm asması kış ortasına meyve verdi

Yeniakit Publisher
2020-01-07 13:25:43 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Üzüm asması kış ortasına meyve verdi

Ordu’da Ocak ayında meyve veren üzüm asması şaşırttı.

Ordu’da Ocak ayında meyve veren üzüm asması şaşırttı.

Ordu’nun özellikle sahil kesimlerinde görülen yazdan kalma güneşli hava şartları, bazı meyve ağaçlarının filizlenmesini neden oldu. Ünye ilçesi Saraycık Mahallesi’nde bir çiftçiye ait üzüm asmalarının meyve vermesi şaşkınlığa yol açtı. Yaz meyvesi olarak bilinen ve kış aylarında yaprak döken asmada üzüm salkımlarını görenler, bu tür olayların iklim değişikliklerinden olabileceğini söyledi.

Fındık bahçesinde çalıştığı esnada üzüm asmalarının ve bazı tahnal ağaçlarının meyve verdiğini söyleyen çiftçi İsa Kuşcu, “Galiba ağaçlar sıcak havadan dolayı şaşırıyor. Bu gayet normal bir olay çünkü kış mevsimini yaşayamadık. Asmada üzüm görünce çok şaşırdım. Üzüm normal şartlarda yaz aylarına yetişen bir meyve. Tadına da baktık ama daha tam olgunlaşmamıştı” dedi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23