• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Uşak’ta 15 bin sazan yavrusu göletlere bırakıldı

Yeniakit Publisher
2019-07-09 15:27:27 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Uşak’ta 15 bin sazan yavrusu göletlere bırakıldı

Uşak’ın Banaz ilçesinde 15 bin sazan yavrusu göletlere bırakıldı.

Uşak’ın Banaz ilçesinde 15 bin sazan yavrusu göletlere bırakıldı.

Tarım ve Orman Bakanlığı Akdeniz Su Ürünleri Araştırma, Üretim ve Eğitim Enstitüsü’nde üretilen sazan balıkları Banaz ilçesinde ki göletlerde suya bırakıldı. 2019 yılı balıklandırma programı kapsamında Banaz ilçesinde belirlenen göletlere 15 bin sazan yavrusu bırakıldı. Gerçekleştirilen programa Banaz Kaymakamı Oğuz Alp Çağlar, Banaz Tarım ve Orman Müdürü İsmail Ünal ve köy muhtarları katıldı. Tarım ve Orman Bakanlığı Akdeniz Su Ürünleri Araştırma, Üretim ve Eğitim Enstitüsü’nde 2019 yılında üretilen 5,1 milyon balık yavrusunun 727 gölete bırakılacağı öğrenildi. Yavru balıkların anaç hale gelmesi için 3 yıllık bir süre gerektiğinden özellikle balıklandırma yapılan göletlerin korunması ve sürdürülebilir avcılık yapılması gerektiği vurgulandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

ömer

ya sazanın tadı yokki hem diğer balıklara zarar verdiği söyleniyor alabalık bıraksanıza
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23