Trabzonspor’da bir futbolcuda koronavirüs çıktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Trabzonspor Futbol Kulübü, takımda bir futbolcunun koronavirüs testinin pozitif çıktığını duyurdu.
Trabzonspor’da bugün yapılan koronavirüs testlerinin sonucunda 1 futbolcunun test sonucu pozitif çıktı.
Kulüpten yapılan açıklamada futbolcunun izolasyona alındığı ve tedavisine başlandığı belirtildi.
Bordo-mavili kulübün sosyal medya hesabından yapılan paylaşımda, "Trabzon'da bulunan Futbol A takımımızdaki bir oyuncumuzun, Kovid-19 belirtileri hissetmesi nedeniyle yaptırdığı PCR testi pozitif çıkmıştır. Genel sağlık durumu iyi olan futbolcumuz ev izolasyonuna alınmış ve tedavisine başlanmıştır." ifadelerine yer verildi.