Telefon hırsızı okul temizliği cezası alarak yırttı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Bolu’da bir otomobilden cep telefonu çalan kişiden okulda temizlik yapması şartıyla şikayetçi olunmadı.
Bolu'da bir kişi, kapılarını açık bıraktığı otomobilde unuttuğu cep telefonunu çalan şüpheliden, 15 gün boyunca bir okulda temizlik yapması şartıyla şikayetçi olmadı.
Geçen yıl şubat ayında İ.C.Ç. (56), bir yakınını Bolu Terminali'ne götürdü.
Park ettiği otomobilin kapılarını kilitlemeyi unutan İ.C.Ç. aracına döndüğünde otomobilde bıraktığı cep telefonunun yerinde olmadığını fark ederek durumu polise bildirdi.
Polis ekipleri yaptıkları incelemede, araçtan çaldığı telefonu sattığı tespit edilen İ.Y (56), hakkında yasal işlem başlattı.