• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Spor İl Müdürü, sevgi gösteren sokak hayvanlarına duyarsız kalmadı

Yeniakit Publisher
2019-12-26 12:42:59 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Spor İl Müdürü, sevgi gösteren sokak hayvanlarına duyarsız kalmadı

Ordu Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç, kendisine sevgi gösteren sokak köpeklerine duyarsız kalmadı.

Ordu Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç, kendisine sevgi gösteren sokak köpeklerine duyarsız kalmadı.

Aybastı ilçesindeki yapılması planlanan güreş sahasını kontrol için ilçeye giden Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç, dönüş yolunda aracına sevgi gösteren ve aralarında annelerini emen yavruların da bulunduğu sokak köpekleri ile karşılaştı. Perşembe Yaylası’nda, sokak köpeklerinin yanında aracını durdurarak, köpeklerini okşayan ve oyun oynayan Genç, kış mevsiminde yiyecek bulmakta zorlanan sokak köpeklerini beslemeyi de ihmal etmedi.

Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç, “Onlar sevgi gösterdi, biz de yiyecek alıp geri geldik ve onları besledik. Kış aylarında bazen yiyecek bulmakta zorlanıyorlar. Rabb’im, o günkü rızklarına bizi vesile seçmiş. Onlar bizim dostlarımız” açıklamasında bulundu.

Ordu Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Genç’in sosyal medya hesabından ‘#Onlarbizimdostlarimiz’ etiketiyle paylaştığı o anlar ise çok sayıda takipçinin beğenisini topladı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23