Shell, hijyenik tuvalet deneyimiyle yolcuların sağlığını koruyor! “İnsanların Shell’i”
Akaryakıt istasyonu Shell, “İnsanların Shell’i” kampanyasıyla, temiz tuvalet deneyimini merkeze alarak istasyonlarının sadece yakıt değil, rahat ve hijyenik bir mola yeri sunduğunu anlatıyor.
Shell&Turcas, “İnsanların Shell’i” iletişim platformu kapsamında yayımladığı yeni reklam filmiyle bir akaryakıt istasyonundan fazlası olduğunu bir kez daha vurguluyor. Shell, istasyonlarına farklı beklenti ve ihtiyaçlarla gelen insanlara sunduğu hizmetlerle “İnsanların İstasyonu” olduğunu bu kez temiz ve konforlu tuvalet deneyimi üzerinden anlatıyor.
Yeni kampanyada, yalnızca tuvalet ihtiyacı için Shell istasyonuna uğrayan bir misafirin yaşadığı mahcubiyet, ünlü oyuncu Engin Akyürek’in empati dolu ve esprili yaklaşımıyla gideriliyor. Filmde, evdeki kadar temiz tuvalet beklentisiyle yola çıkan insanların, Shell istasyonlarında bu konforu bulduklarında duyduğu rahatlama, “İçine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat eden insanların Shell’i Hep İleride” mesajıyla yansıtılıyor.
Shell & Turcas CMO’su Özkan Özyavuz, kampanyayla ilgili yaptığı açıklamada, “Shell olarak her zaman istasyonlarımıza gelen insanların gerçek hikayelerinden ilham alıyoruz. İstasyonlarımızda sunduğumuz temiz tuvalet deneyimini samimi bir yaklaşımla sahiplenmemizin nedeni de bu. Hepimiz yolculuklarımız sırasında güvenle mola verebileceğimiz, içimize sinecek kadar temiz tuvaletlere ihtiyaç duyuyoruz. Yeni filmimizde, Engin Akyürek’in esprili ve doğal tarzıyla, sadece yakıt almak için değil, temiz bir tuvalet beklentisiyle de insanların gönül rahatlığıyla tercih ettiği bir durak olduğumuzu vurguluyoruz,” ifadelerini kullandı.
Shell, yeni kampanyasıyla yalnızca bir akaryakıt istasyonu olmanın ötesinde, insanların günlük yaşamlarında güvenle mola verebilecekleri bir durak olduğunu bir kez daha ortaya koyarken, temiz tuvalet konusundaki iddiasını da eğlenceli ve samimi bir dille aktarıyor.

