Sağlıklı Hayat Merkezinin bahçesinde fidan dikildi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
DÜZCE(İHA) – Düzce Sağlıklı Hayat Merkezinin bahçesinde fidanlar toprakla buluştu.
DÜZCE(İHA) – Düzce Sağlıklı Hayat Merkezinin bahçesinde fidanlar toprakla buluştu.
Düzce’de Orman Haftası kapsamında Sağlıklı Hayat Merkezi bahçesine fidan dikimi gerçekleştirildi. Düzce İl Sağlık Müdürü Dr. Yasin Yılmaz öncülüğünde sağlık yöneticilerinin katılımıyla bir çok fidan toprakla buluştu. Ekilen fidanlara sağlık görevlileri can suyu da verdiler.