• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Piknikçilerin mangal ateşinden yangın çıktı!

Yeniakit Publisher
2019-07-20 18:26:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Piknikçilerin mangal ateşinden yangın çıktı!

Mersin'in Silifke ilçesinde, çam ağaçlarının arasında piknik yapanların yere döktüğü mangal kömürü yangına neden oldu. Yangın, orman ekipleri tarafından söndürüldü.

Mersin'de meydana gelen yangın, öğleden sonra Silifke ilçesine Taşucu Mahallesi Boğsak mevkisinde meydana geldi. Orman İşletme Müdürlüğü'ne bağlı helikopter bekleme noktası civarında yangın çıktı. Dumanı görenlerin ihbarıyla bölgeye orman işletme müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Küçük alanda etkili olan yangın ekiplerin müdahalesiyle kısa sürede söndürüldü. Yapılan incelemede, olay yerinde piknikçilerin mangal bıraktığı görüldü. Mangaldaki kömürün yere dökülmesinden yangının çıktığı tahmin edilirken, jandarma olayla ilgili olarak soruşturma başlattı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

YARTUN

PIKNIKCI DENILEN ...LER YERLER ICERLER PISLIKLERINI VE MANGAL ATESINI BIRAKIRLAR BUNLARA NEDEN BÜYÜK CEZALAR GETIMIYORUZ BU PIKNILCI DENILEN  CIKARDIKLARI YANGINLARIN SAYISI BELI DEGIL VURUN BU ....ERI PISLIK YAPMAKTA MÜSLÜMAN DENILEN KAFIRLER BIRINCI SIRADA .
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23