• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Okul kantinindeki yiyecekleri çaldılar

Yeniakit Publisher
2019-04-22 19:14:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Okul kantinindeki yiyecekleri çaldılar

Tekirdağ'ın Malkara ilçesindeki bir okuldan, 4 LCD televizyon ve 3 bin TL ile kantindeki yiyecekler çalındı.

Tekirdağ'ın Malkara ilçesindeki hırsızlık olayı Gazibey Mahallesi Kurtuluş Caddesi üzerindeki Gazi Ömer Bey Anadolu Lisesi'nde akşam saatlerinde yaşandı. Kimliği belirsiz kişiler, okula pencere camını kırıp, girdi.  Okulun alarm ve güvenlik kamera sistemini, kabloları keserek devre dışı bırakan şüpheliler, müdür ve müdür yardımcılarının odaları ile kantine de kapıları kırıp, girdi. 4 LCD televizyon ve 3 bin TL ile yiyecekleri alan şüpheliler, kaçarak izlerini kaybettirdi.

Sabah saatlerinde okula gelen hizmetli ve kantin işletmecisi, hırsızlığı fark edip polisi aradı.  Okula gelen polis ekipleri parmak izi incelemsi yaptı. Hırsızlıkla ilgili başlatılan soruşturma sürüyor.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23