• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

OGM Ormanspor'dan Galatasaray Doğa Sigorta'ya "geçmiş olsun" mesajı

Yeniakit Publisher
2020-08-22 14:24:56 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
OGM Ormanspor'dan Galatasaray Doğa Sigorta'ya "geçmiş olsun" mesajı

ANKARA (AA) - ING Basketbol Süper Ligi ekiplerinden OGM Ormanspor, Galatasaray Doğa Sigorta Erkek Basketbol Takımı'nda bir idari ekip personelinin yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıkmasından dolayı "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.

Başkent ekibinin sosyal medyadaki hesabından yapılan paylaşımda, "Kovid-19 test sonucunun pozitif olduğu tespit edilen Galatasaray Doğa Sigorta idari ekip personeline geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlığına kavuşmasını temenni ediyoruz." ifadeleri kullanıldı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23