• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Mantar toplamaya gittiği ormanda kayboldu

Yeniakit Publisher
2019-04-10 14:31:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Mantar toplamaya gittiği ormanda kayboldu

Muğla'nın Menteşe ilçesinde mantar toplamaya gittiği ormanda kaybolan kişi ile ilgili ihbar alan ekipler arama çalışmalarına başladı.

Muğla’nın Menteşe ilçesinde Yeniköy Mahallesi'nde ikamet eden Halil İbrahim Gürel (76), eşi Sultan Gürel'le dün mantar toplamak için Kaballar mevkisine gitti.

Gürel, mantar toplarken ormanlık alanda eşinden ayrıldı. Bir süre sonra Sultan Gürel eve döndü. Gürel, eşinin akşam köye dönmemesi üzerine jandarma ekiplerine haber verdi.

İhbar üzerine Jandarma timleri ve İl Afet Acil Durum Müdürlüğü (AFAD) ekipleri, köylülerin de yardımıyla ormanlık bölgede arama başlattı. Gece boyunca devam eden çalışmalarda Gürel'e ulaşılamadı. Sabah saatlerinde yeniden devam eden çalışmalara köpek timi de katıldı.

Halil İbrahim Gürel'e ait şu ana kadar herhangi bir ize rastlanmazken, gidebileceği bölgelerde iz takip köpekleriyle aramalar devam ediyor.

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23