Kütahya'da orman yangını çıktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
KÜTAHYA (AA) - Kütahya'nın kent merkezindeki çamlık alanda çıkan yangına müdahale ediliyor.
Kent merkezindeki 30 Ağustos Mahallesi yakınlarında çamlık alandaki yangın ihbarı üzerine helikopterin yanı sıra Kütahya Orman Bölge Müdürlüğü ekipleriyle çok sayıda arazöz sevk edildi.
Yangını kontrol altına alma çalışmaları sürüyor.