Kovid-19'dan yaşamını yitiren tıp fakültesi öğrencisi Merve Mercan son yolculuğuna uğurlandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İSTANBUL (AA) - Kovid-19 nedeniyle yaşamını yitiren Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi 6. sınıf intörn öğrencisi Merve Mercan'ın cenazesi toprağa verildi.
Beykoz'daki Baklacı Mezarlığında yapılan cenaze törenine, Kovid-19 tedbirleri nedeniyle Mercan'ın ailesi, arkadaşları ve üniversite hocalarının yer aldığı az sayıda kişi katıldı.
Fakültenin onur öğrencisi olduğu öğrenilen Mercan, dualarla defnedildi.
Selçuk Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesinde Kovid-19 nedeniyle yaklaşık 40 gün yoğun bakımda tedavi gören Mercan, dün sabah hayatını kaybetmişti.