• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kovid-19 nedeniyle boşalan New York'ta otoparklarda yüzde 60 iş kaybı oldu

Yeniakit Publisher
2020-09-01 20:22:12 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Kovid-19 nedeniyle boşalan New York'ta otoparklarda yüzde 60 iş kaybı oldu

NEW YORK (AA) - ABD'de halen etkisini sürdüren yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgını nedeniyle New York şehrinde bulunan otoparkların binlerce müşterisini kaybettikleri açıklandı.

New York'un şehir merkezinde bulunan Manhattan adasında dünyanın en pahalı park ücretlerinin ödendiği otoparklar, Kovid-19 salgını sebebiyle ciddi kayıplar yaşıyor.

Salgın kaynaklı taşınmaların veya geçici yer değiştirmelerin etkisiyle kentteki otopark aboneliklerinde kaybın yüzde 60'a çıktığını belirtildi.

Amerikan medyasına yansıyan haberlerde, bölgede yaşayan binlerce kişinin civardaki diğer eyaletlere taşınması nedeniyle otopark aboneliklerini iptal ettirdikleri kaydedildi.

Ayrıca, normal zamanlarda Manhattan sokaklarına araç park etme konusundaki birçok kısıtlamanın salgından dolayı kaldırılmasının da söz konusu durumun ortaya çıkmasında etkili olduğu bildirildi.

Mart ayında, Kovid-19 salgınının patlak vermesinin ardından New York'ta pek çok kişi, ailesiyle birlikte şehri terk edip komşu eyaletlerden ev kiralama yolunu seçmiş, New York'ta okullarının yüz yüze eğitimi ertelemesi üzerine ailelerin çoğu, bir süre daha Manhattan adasına dönmeyi ertelemişti.

ABD'de Kovid-19 kaynaklı ölü sayısı 188 bini bulurken, vaka sayısı da 6 milyon 224 binin üzerinde seyrediyor.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23