• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Körfezliler ‘mobil atığı’ sevdi

Yeniakit Publisher
2020-01-07 12:26:59 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Körfezliler ‘mobil atığı’ sevdi

KOCAELİ (İHA) – Körfez Belediyesi tarafından Mimar Sinan Mahallesi’nde hayata geçirilen Mobil Atık Getirme Merkezi, çöplerini ayrıştırmak isteyen vatandaşlardan büyük ilgi gördü.

KOCAELİ (İHA) – Körfez Belediyesi tarafından Mimar Sinan Mahallesi’nde hayata geçirilen Mobil Atık Getirme Merkezi, çöplerini ayrıştırmak isteyen vatandaşlardan büyük ilgi gördü.

Körfez Belediyesi tarafından ‘Sıfır Atık Projesi’ kapsamında hayata geçirilen Mobil Atık Getirme Merkezi, büyük ilgi görüyor. İlki Mimar Sinan Mahallesi’nde hayata geçirilen Mobil Atık Getirme Merkezi’ne vatandaşlar önemli miktarda atık getirdi. Ev ve işyerlerinden ortaya çıkan kağı-karton, plastik, atık yağ, atık Pil, elektronik atık ve ilaç atıkları atılabiliyor.

Mobil Atık Getirme Merkezi şu an haftada iki kez boşaltılıyor ve ilgili geri dönüşüm veya bertaraf tesislerine iletiliyor. Böylece çöp depolama sahalarına giden atık miktarı azalmış ve doğanın korunmasına büyük katkı sağlanmış oluyor.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23