• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Kırıkkale’de 2 bin keklik doğaya bırakıldı

Yeniakit Publisher
2019-07-11 15:45:48 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Kırıkkale’de 2 bin keklik doğaya bırakıldı

Kırıkkale’de 219 yılı "Doğaya Keklik Yerleştirme Projesi" kapsamında 2 bin keklik doğaya bırakıldı.

Kırıkkale’de 219 yılı "Doğaya Keklik Yerleştirme Projesi" kapsamında 2 bin keklik doğaya bırakıldı.

Kırıkkale Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü tarafından 2019 yılı "Doğaya Keklik Yerleştirme Projesi" kapsamında; Balışeyh, Delice ve Sulakyurt ilçelerinde belirlenen mevkilere 2 bin keklik doğaya bırakıldı. 2012 yılından itibaren Kırıkkale’de toplam 16 bin 200 kekliğin doğaya bırakıldığı bildirildi.

Sulakyurt ilçesinin Yeşilyazı köyünde keklik bırakma programına; Kırıkkale Valisi Yunus Sezer, Sulakyurt Kaymakam vekili Kübra Kaplan, İl Genel Meclisi Başkanı Murat Çaykara, Sulakyurt Belediye Başkanı İsmail Bildik katıldı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23