Kartal’ın muhtarları temiz bir çevre için yarışıyor
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Kartal Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü tarafından düzenlenen atık yağ toplama yarışması kapsamında mahalle muhtarları arasında en çok atık yağ toplayanlara tekerlekli sandalye, tablet ve elektrikli süpürge hediye edilecek.
Kartal Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü tarafından düzenlenen atık yağ toplama yarışması kapsamında mahalle muhtarları arasında en çok atık yağ toplayanlara tekerlekli sandalye, tablet ve elektrikli süpürge hediye edilecek.
Kartal Belediyesinin İstanbul’un en genç Belediye Başkanı Gökhan Yüksel’in öncülüğünde çevreyi ve insanı merkeze alan çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü tarafından düzenlenen atık yağ toplama yarışmasıyla çevre duyarlılığı konusunda mahalle muhtarları ile birlikte ortak çalışmalar gerçekleştiriliyor. Yarışmanın sonunda en çok atık yağ toplayan mahalle muhtarlıklarına tekerlekli sandalye, tablet ve elektrikli süpürge hediye edilecek. 1 Ağustos’ta başlayan çalışma, 22 Mart 2020’ye kadar devam edecek.