Karabük'te çıkan orman yangını söndürüldü
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Yangında yaklaşık 5 dönüm ormanlık alan zarar gördü
KARABÜK (AA) - Karabük'te ormanlık alanda çıkan yangın söndürüldü.
Soğuksu Mahallesi Arıcak mevkisindeki ormanlık alanda dün akşam saatlerinde henüz belirlenemeyen nedenle çıkan ve rüzgarın etkisiyle kısa sürede büyüyen yangına, arazözler ve itfaiye ekipleri müdahale etti.
Ekiplerin yoğun mücadelesiyle söndürülen yangının ardından bölgede soğutma çalışması yapıldı.
Yangında yaklaşık 5 dönüm ormanlık alan zarar gördü.
Öte yandan Karabük Valisi Fuat Gürel, bölgeye giderek incelemelerde bulundu.