İzmir'de sezonun ilk şeftalileri, Rusya'ya gönderildi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İZMİR (AA) - Türkiye'nin önemli şeftali üretim merkezlerinden İzmir'in Selçuk ilçesinde, şeftali üreticileri, ilk parti ürünlerini Rusya'ya gönderdi.
Selçuk'ta şeftali hasadına başlandı. Bahçelerden toplanan şeftaliler tesislerde paketlendikten sonra tırlara yüklendi. Tırlar, ihracat için Rusya'ya doğru yola çıktı. Selçuk'ta iç piyasaya da şeftali satılıyor.
Selçuk Kaymakamı Ekrem İnci, yaptığı açıklamada, üreticilere bereketli bir sezon diledi.