İsrail Dışişleri Bakanı Türkiye'ye geliyor
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Dışişleri Bakanlığı, İsrail Dışişleri Bakanı Yair Lapid'in 23 Haziran Perşembe günü Türkiye'ye ziyaret edeceğini duyurdu.
Dışişleri Bakanlığı'ndan yapılan açıklamada, "İsrail Dışişleri Bakanı Yair Lapid 23 Haziran 2022 tarihinde ülkemizi ziyaret edecektir. Ziyaret çerçevesinde yapılacak temaslarda ikili ilişkilerimiz ve bölgesel konular ele alınacaktır." ifadelerine yer verildi.