İranlı genç, bakanlık önünde kendini yaktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İran Çalışma Bakanlığı önünde üzerine benzin dökerek kendini yakan genç ağır yaralandı.
İran'ın başkenti Tahran'da 20 yaşlarındaki genç bir adam, İran Çalışma Bakanlığı binası önünde kendisini yaktı.
İranlı İşçiler Haber Ajansı'na (ILNA) göre, sabah saatlerinde Tahran'daki Çalışma Bakanlığı binası önünde üzerine benzin dökerek kendini yakan 20 yaşlarındaki kişi ağır yaralandı.
Tahran polisinden alınan bilgiye göre, ismi açıklanmayan vatandaşın ailevi sorunları nedeniyle çalıştığı binanın önünde böyle bir eyleme giriştiği belirtildi.
Ağır yaralanan İranlı genç, tedavi için hastaneye kaldırıldı.