İki terörist daha etkisiz hale getirildi!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Jandarma Genel Komutanlığı resmi sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşım ile 2 teröristin etkisiz hale getirildiğini belirtti.
Yeni Akit/Ankara
Jandarma Genel Komutanlığı resmi sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşım ile 2 teröristin etkisiz hale getirildiğini belirtti. Jandarma Genel Komutanlığı tarafından yapılan paylaşımda, “Şırnak-Beytüşşebap kırsalında, Şırnak Bölge Komutanlığı koordinesinde, Beytüşşebap Jandarma Komando Alay Komutanlığı ile İl Jandarma Komutanlığına bağlı JÖH, Jandarma Komando ve Güvenlik Korucuları timlerince başlatılan J-SİHA destekli EREN ABLUKA-17 operasyonu kapsamında 2 terörist silahlarıyla birlikte etkisiz hale getirilmiştir. Bölgede operasyonlara devam edilmektedir” ifadeleri kullanıldı.