• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İETT otobüsünde taciz! Yolcular yakaladı

Yeniakit Publisher
2022-06-06 13:07:00 - 2022-06-06 17:05:43

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

Ataşehir'de bir İETT otobüsünde kadın yolcunun fotoğraflarını çektiği iddia edilen kişi, diğer yolcular tarafından fark edildi. Yolcuların tepkisiyle karşılaşan şahıs, ''Kaçmam, mühendisim ben, 2 çocuk babasıyım, özür dilerim'' sözleriyle savundu.

İstanbul'un Ataşehir ilçesinde İETT otobüsünde geçtiğimiz gün sabah saatlerinde bir şahıs kadın yolculardan birinin uygunsuz fotoğrafını çekti.

Diğer yolcuların durumu fark etmesi üzerine otobüste bağrışmalar oldu. Uygunsuz fotoğrafı çekilen kadın, “Haklı falan değilsin, fotoğrafımı çekmek ne demek?” diye tepki gösterdi.

"Kaçmam, mühendisim ben"

Otobüsteki yolcular tarafından yakalanan tacizci, “Kaçmam, mühendisim ben, 2 çocuk babasıyım, özür dilerim“ demesi dikkat çekti.

Tacizci şahsı yakalayan yolcu, cep telefonundan fotoğraflar kısmını açarak uygunsuz fotoğrafın çekildiğini doğruladı.

Fotoğrafın çekildiğini doğrulayan yolcu, “Bu fotoğraf ne? '2 çocuk babasıyım' diyorsun. Kızın fotoğrafını çekiyorsun“ diyerek tepki gösterdi.

Yolcuların ihbarı üzerine olay yerine polis ekibi sevk edildi. Tacizci polis ekipleri tarafından karakola götürüldü.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Dede Dedi

o yolcuları kimse kahraman falan sanmasın. İkisi anlaşıp aracın içinde zina etseler hiç biri gık etmezdi. Halka açık alanda zina seyrediyorlar da gık edemiyorlar. Samimiyyetsizlik sırıtıyor.

salih örs

BAYANLAR ARAÇLARDA VEYA BAŞKA YERLERDE EDEBİ İLE OTURMASINI BİLMİYORLAR.HER YERİ AÇIK OLDUMU BUNU ÖZGÜRLÜK SANIYOR.TABİ KARŞIDAKİ DE BİR NEFİS,GÖRÜNCE UYKUSU DAĞILIYOR
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23