• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

İETT otobüsünde taciz! Yolcular yakaladı

Ataşehir'de bir İETT otobüsünde kadın yolcunun fotoğraflarını çektiği iddia edilen kişi, diğer yolcular tarafından fark edildi. Yolcuların tepkisiyle karşılaşan şahıs, ''Kaçmam, mühendisim ben, 2 çocuk babasıyım, özür dilerim'' sözleriyle savundu.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

salih örs

BAYANLAR ARAÇLARDA VEYA BAŞKA YERLERDE EDEBİ İLE OTURMASINI BİLMİYORLAR.HER YERİ AÇIK OLDUMU BUNU ÖZGÜRLÜK SANIYOR.TABİ KARŞIDAKİ DE BİR NEFİS,GÖRÜNCE UYKUSU DAĞILIYOR
  • 4 Yıl Önce

Dede Dedi

o yolcuları kimse kahraman falan sanmasın. İkisi anlaşıp aracın içinde zina etseler hiç biri gık etmezdi. Halka açık alanda zina seyrediyorlar da gık edemiyorlar. Samimiyyetsizlik sırıtıyor.
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23