Güreşte Kovid-19 üzüntüsü
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Gençler Serbest Güreş Milli Takım Teknik Direktörü ve bir antrenörde yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tespit edildi
ANKARA (AA) - Türkiye Güreş Federasyonu, Gençler Serbest Güreş Milli Takım Teknik Direktörü Ruşen Çetin ile Gençler Serbest Güreş Milli Takım antrenörlerinden Hüseyin Çetin’in yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını duyurdu.
Federasyondan yapılan açıklamada "Gençler Serbest Güreş Milli Takım Teknik Direktörü Ruşen Çetin ve Gençler Serbest Güreş Milli Takım antrenörlerinden Hüseyin Çetin’in Kovid-19 hastalığına yakalandıklarını üzüntüyle öğrenmiş bulunuyoruz. Tedavileri süren hocalarımıza Allah’dan acil şifalar diliyoruz." ifadelerine yer verildi.