Giresunspor'dan orta sahaya takviye
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
GİRESUN (AA) - TFF 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, orta saha oyuncusu Levy Clement Madinda'yı transfer etti.
Kulüp basın sözcüsü Ferhat Karademir, yaptığı yazılı açıklamada, Madinda transferinin gerçekleştirildiğini belirterek, oyuncunun takıma hayırlı olmasını diledi.
28 yaşındaki oyuncu Madinda, geçen sezon Ankara Keçiörengücü forması giymişti.