Giresun'da dördüncü kattan düşen genç kız öldü
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Giresun'un Keşap ilçesinde dördüncü kattan düşen genç kız yaşamını yitirdi.
İlçenin Bozkurt Mahallesi'nde, İrem Ö. (22) henüz belirlenemeyen nedenle 4. kattaki evlerinin balkonundan düştü.
Ağır yaralanan İrem Ö, kaldırıldığı özel hastanede yapılan müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Olayla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğü bildirildi.