• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Gençlerbirliği'ne Polonyalı orta saha

Yeniakit Publisher
2020-08-20 14:36:12 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Gençlerbirliği'ne Polonyalı orta saha

Kırmızı-siyahlı ekip, Dominik Furman ile 2 yıllık sözleşme imzaladı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği, Polonyalı orta saha oyuncusu Dominik Furman'ı transfer etti.

Başkent ekibinden yapılan açıklamaya göre, 28 yaşındaki Furman ile 2 yıllık sözleşme imzalandı.

İmza töreninde Gençlerbirliği Kulübü Başkanı Murat Cavcav ve Kulüp Saymanı Murat Öngelen de yer aldı.

Futbola Legia Varşova'da başlayan Furman, daha sonra Toulouse ve Hellas Verona formaları giydi.

Orta saha oyuncusu, son olarak ülkesi Polonya'nın Wisla Plock takımında oynadı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23