• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Gençlerbirliği'nde sağlık kontrolleri yapıldı

Yeniakit Publisher
2020-08-11 12:30:59 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Gençlerbirliği'nde sağlık kontrolleri yapıldı

ANKARA (AA) - Gençlerbirliği futbolcuları ve teknik ekibi, yeni sezon öncesi sağlık kontrolünden geçti.

Başkent ekibinden yapılan açıklamada, Ankara'da bir hastanede gerçekleştirilen sağlık kontrollerinin kan tetkikleriyle başladığı, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerindeki muayeneler sonrasında, akciğer ve efor testleriyle tamamlandığı ifade edildi.

Sağlık kontrollerine, takıma yeni katılan Brezilyalı oyuncu Diego Angelo'nun da katıldığı belirtildi.




Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23