Galatasaray evinde hasrete son verdi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Süper Lig'in 33. hafta maçında Galatasaray, sahasında Göztepe'yi 3-1 mağlup ederek, 8 maç sonra kötü gidişe dur dedi.
Süper Lig'in 33. haftasında Galatasraay ile Göztepe Türk Telekom Stadı'nda karşıya geldi. Mücadeleyi ev sahibi Galatasaray 3-1 kazandı.
İlk yarısının golsüz eşitlikle sona erdiği karşılaşmada Galatasaray'ın gollerini Sarachi, Emre Akbaba ve Yunus Akgün kaydetti. Göztepe'nin golünü ise Napoleoni attı.
8 maçlık galibiyet hasretini son veren sarı-kırmızılı ekip, bu sonuçla puanını 55'e çıkardı. Göztepe ise 39 puanda kaldı.
Galatasaray gelecek hafta Antalyaspor'la deplasmanda karşılaşacak. Göztepe ise sahasında Sivasspor'u konuk edecek.

