Fikret Orman'dan Maliye Bakanlığı ziyareti
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, Maliye Bakanı Naci Ağbal'ı makamında ziyaret etti.
Ankara'da bulunan Fikret Orman, Maliye Bakanı Naci Ağbal'a nezaket ziyaretinde bulundu.
Bakan Ağbal'ın makamında gerçekleşen ziyarete, Fikret Orman dışında siyah-beyazlı ekibin As Başkan, Kulüpler Birliği ve Federasyon Temsilcisi, Bolu-Gerede Tesisi'nden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Deniz Atalay ile, Hukuk, Bakırköy Tesisi'nden Sorumlu, İcra Kurulu Üyesi Şafak Mahmutyazıcıoğlu da katıldı.