Fenerbahçe'den Galatasaray'a "geçmiş olsun" mesajı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü, iki futbolcusunun yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testi pozitif çıkan Galatasaray için "geçmiş olsun" mesajı yayımladı.
Sarı-lacivertli kulübün sosyal medya hesabından yayımlanan mesajda, "Kovid-19 testi pozitif çıkan Galatasaray Spor Kulübünün iki oyuncusuna geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor, bir an önce sağlıklarına kavuşmalarını temenni ediyoruz." ifadelerine yer verildi.