Fazla bal yiyerek bayılan yavru ayı hakkında gelişme!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Tarım ve Orman Bakanlığı, Düzce’de arıcıların ürettiği acı baldan fazla yiyerek bayılan yavru ayının sağlık durumunun iyi olduğunu açıkladı.
Düzce’nin Yığılca ilçesinde ormanda acı bal üretimi yapan arıcıların, kovanların yanında baygın halde bulduğu yavru bozayı, Tarım ve Orman Bakanlığı'na bağlı Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğü (DKMP) ekiplerince tedaviye alındı.
Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, fazla bal yiyerek bayılan ayının sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. İşte o açıklama: