DHKP-C'liler tiyatroyu daha fazla uzatamadı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
OHAL kapsamında çıkan kararname ile işten kovulan DHKP-C'li sözde öğretmenler Nuriye Gülmen ve Semih Özakça açlık grevi tiyatrosunu daha fazla uzatamadı. İkili, grevi sonlandıracaklarını açıkladı.
OHAL kapsamında çıkan kararname ile kovulan ve bu yüzden açlık grevi tiyatrosu başlatan Nuriye Gülmen ve Semih Özakça, tiyatroyu bitirme kararı aldıklarını açıkladı.
Gülmen ve Özakça'nın işlerine iade edilmek için OHAL İnceleme Komisyonu’na yaptıkları başvuru, bugün OHAL Komisyonu tarafından reddedilmişti.