• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Binicilikte Türkiye Kupası Engel Atlama Yarışmaları yapıldı

Yeniakit Publisher
2020-08-12 10:48:38 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Binicilikte Türkiye Kupası Engel Atlama Yarışmaları yapıldı

ANKARA (AA) - Binicilik engel atlama yarışmalarında Türkiye Kupası mücadeleleri tamamlandı.

Türkiye Binicilik Federasyonundan yapılan açıklamaya göre Dila Atlıspor Kulübünde gerçekleştirilen organizasyonda, Yetişkin Biniciler Türkiye Kupası'nın sahibi "E-Touch M" isimli atı ile Onur Kandemir oldu.

Kadın Biniciler Türkiye Kupası'nda "Castellana Z" isimli atı ile Sim Halulu, Yeni Biniciler Türkiye Kupası'nda ise "Luciana 118" isimli atı ile Nayra Sertşimşek ilk sırayı aldı.


Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23