Beyaz Ev önünde kendisini ateşe vermişti... Öldü
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Dün Beyaz Ev önünde kendisini ateşe veren şahısın hayatını kaybettiği belirtildi.
The Washington Post'ta yer alan habere göre, dün Beyaz Ev binasının önünde kendini ateşe veren ve polislerin yangın tüpüyle müdahalesinin ardından hastaneye kaldırılan kişinin bugün yaşamını yitirdiği bildirildi.
Olaya ilişkin henüz bir açıklama yapılmazken, intiharın nedeni henüz bilinmiyor.