Beşiktaş'ta Montero sağlık kontrolünden geçti
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İSTANBUL (AA) - Beşiktaş'ın yeni transferi Francisco Montero, sağlık kontrolünden geçti.
Siyah-beyazlı kulübün açıklamasına göre, bir hastanede detaylı kan tetkikleri yapılan Montero; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde muayene edildi.
İspanyol oyuncunun sağlık kontrolleri, akciğer, kardiyak testleri ve radyolojik kontrollerin yapılmasıyla tamamlandı.