• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Belediyede temizlik işçisi yolda bulduğu altın küpeyi sahibine teslim etti

Yeniakit Publisher
2020-09-22 18:12:08 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Belediyede temizlik işçisi yolda bulduğu altın küpeyi sahibine teslim etti

MERSİN (AA) - Mersin'in Mut Belediyesinde görevli temizlik işçisi yolda bulduğu altın küpeyi sahibine ulaştırdı.

Temizlik işçisi Ömer Uysal, temizlik yaptığı sırada yolda altın küpe buldu.

Uysal, bulduğu küpeyi birim amirlerine teslim etti.

Yapılan inceleme sonucu küpenin İbrahim Bulgaz'a ait olduğu belirlendi.

Küpeyi teslim alan Bulgaz, maddi değerinden çok kendisi için manevi önemi yüksek olan küpeyi bulan ve ulaştıran Uysal'a teşekkür etti.

Uysal da insanlık görevini yerine getirmekten mutluluk duyduğunu belirtti.

Küpenin ardından yine temizlik yaparken yolda altın yüzük de bulduğunu ifade eden Uysal, yüzüğü de sahibine teslim edilmesi için amirlerine teslim ettiğini söyledi.


Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23