Bayern Münih Fenerbahçe'den Malcolm Thomas'ı kadrosuna kattı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Fenerbahçe’de ayrılıklar peş peşe gelmeye devam ediyor. Bayern Münih, Fenerbahçe Beko forması giyen Malcolm Thomas ile 1+1 yıllık anlaşmaya vardığını açıkladı.
Fenerbahçe Beko'da Obradovic'le başlayan ayrılık furyasına bir isim daha eklendi.
Alman ekibi Bayern Münih, geçen sezon Fenerbahçe Beko'da forma giyen Malcolm Thomas'la 1+1 yıllık sözleşme imzaladığını duyurdu.
Thomas daha önce Kariyerinde San Antonio Spurs, Golden State Warriors, Chicago Bulls, Utah Jazz ve Philadelphia 76ers gibi NBA takımlarında oynamıştı.
