Antalyaspor'da 5 çalışanın Kovid-19 testi pozitif çıktı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ANTALYA (AA) - Fraport TAV Antalyaspor'da, 5 çalışanın Kovid-19 testinin pozitif çıktığı belirtildi.
Kırmızı-beyazlı kulübün sosyal medya hesaplarından yapılan açıklamada, "Altyapı ve amatör branşlarımızın kullanımında olan Hasan Subaşı Tesislerimizde yapılan testlerde 5 çalışanımızın Kovid-19 testi pozitif çıkmıştır." denildi.
Çalışanların karantinaya alınarak tedavilerine başlanıldığının kaydedildiği açıklamada, tesislerde de gerekli tüm önlemlerin alındığı vurgulandı.