Aksaray'da işçi servisiyle otomobil çarpıştı: 16 yaralı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Aksaray'da işçi servisiyle otomobilin çarpışması sonucunda 4'ü ağır 16 kişi yaralandı.
Ali Sarıkaya yönetimindeki işçi servisi, Arotol-Yeşilova beldesi yolunun 5. kilometresinde, Adem Doğanay'ın kullandığı otomobille çarpıştı.
Kazada 4'ü ağır 16 kişi yaralandı.
Otomobilde sıkışan yaralılar, itfaiye ve AFAD ekiplerince çıkarıldı.
112 Acil Servis ekipleri, yaralıları kentteki hastanelere kaldırdı.
Kaza yerine gelen kazazedelerin yakınları sinir krizi geçirdi.
