• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Afyonkarahisar'da bir bina Kovid-19 tedbirleri kapsamında karantinaya alındı

Yeniakit Publisher
2020-09-01 12:03:50 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Afyonkarahisar'da bir bina Kovid-19 tedbirleri kapsamında karantinaya alındı

AFYONKARAHİSAR (AA) - Afyonkarahisar'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında bir bina karantinaya alındı.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, merkeze bağlı Hattat Karahisar Mahallesi 21. Sokak'ta bir binadaki vatandaşlarda, testler sonucu koronavirüs tespit edildiği belirtildi.

Binadaki vatandaşların konutlarından giriş ve çıkışlarının yasaklanması kararı alındığı bildirilen açıklamada, "Gerekli tedbirlerin ilgili kolluk kuvvetlerince yerine getirilmesi, karantina adresinden tüm giriş ve çıkışların tıbbi acil durumlar ile yetkililerce aciliyetine karar verilen diğer durumlar hariç geçici olarak durdurulması kararlaştırılmıştır. Kamuda çalışanlar idari izinli sayılacak. Binadaki vatandaşların ihtiyaçları ise Vefa Sosyal Destek Grubunca giderilecek." ifadeleri kullanıldı.

Açıklamada, karantina kararına uymayanlar hakkında idari işlem başlatılacağı kaydedildi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23