Afganistan'da patlama! Çok sayıda sivil kayıp var
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Afganistan'da Taliban tarafından yol kenarına yerleştirildiği belirtilen bombanın patlaması sonucu 8 sivilin hayatını kaybettiği bildirildi.
Afganistan'ın Daykundi vilayetinin Navemiş ilçesinde yol kenarına yerleştirilen bombanın patlaması sonucu 8 sivilin öldüğü bildirildi.
Navemiş İlçe Kaymakamı Hacı Bal Han, basına yaptığı açıklamada, ilçe merkezine yakın bir bölgede yol kenarına yerleştirilen bombanın, sivilleri taşıyan aracın bölgeden geçişi sırasında patladığını belirtti.
"Taliban yerleştirdi"
Patlamada 8 sivilin yaşamını yitirdiğini ifade eden Han, 3 sivilin de yaralandığını söyledi.
Han, bombanın, Taliban tarafından bölgeye yerleştirildiğini kaydetti.