Afganistan'da bombalı saldırıda 3 kişi yaşamını yitirdi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Afganistan'ın doğusundaki Nangarhar vilayetinin merkezi Celalabad şehrinde düzenlenen bombalı saldırıda 3 kişinin hayatını kaybettiği açıklandı.
Nangarhar Valiliği sözcüsü Ataullah Hogyani, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Celalabad'ın 4. bölgesine yerleştirilen bombaların patlatılması sonucu 3 sivilin yaşamını yitirdiğini söyledi.
Saldırılarda 10 kişinin de yaralandığını ifade eden Hogyani, hastaneye kaldırılan yaralıların sağlık durumunun iyi olduğunu belirtti.
Saldırıyı henüz üstlenen olmadı.