• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

57 kişi hayatını kaybetmişti! Isparta'daki uçak kazasının firari hükümlüsü 17 yıl sonra yakalandı

Yeniakit Publisher
2024-05-15 18:59:00 - 2024-05-15 20:39:23
57 kişi hayatını kaybetmişti! Isparta'daki uçak kazasının firari hükümlüsü 17 yıl sonra yakalandı

Isparta'da 2007 yılında düşen uçağın ait olduğu hava yolu firmasının ortaklarından Yavuz Çizmeci, İstanbul Havalimanı'nda sahte pasaportla yakalandı.

Çizmeci, Isparta'da 57 kişinin hayatını kaybettiği uçağın sahibi olan havayolu şirketinin ortaklarındandı.

17 yıldır aranan Çizmeci, İstanbul Havalimanı'nda yakalandı.

Sahte kimlikle geziyormuş!

11 yıl 8 ay hapis cezası bulunan Çizmeci'nin hapse girmemek için sahte kimlik çıkarttığı öğrenildi.

İstanbul Havaliman'da polis, şüpheli hareketler sergileyen Çizmeci'yi durdurup kimliğini kontrol etti.

Polisler, İbrahim Özkan adına düzenlenmiş sahte kimlik ibraz eden Çizmeci'nin fotoğrafından şüphelendi. Bunun üzerine parmak izi kontrolü yapan polisler, kimliğin sahte olduğunu ve şüphelinin Yavuz Çizmeci olduğunu belirledi.

Taksirle ölüme ve yaralanmaya neden olma suçundan 11 yıl 8 ay kesinleşmiş hapis cezası olan Çizmeci, cezaevine teslim edildi.

2007'deki uçak kazasında 7'si mürettebat 57 kişi hayatını kaybetti!

30 Kasım 2007 tarihinde İstanbul-Isparta seferini yapan World Focus'tan kiralanan yolcu uçağı, Süleyman Demirel Havalimanı'na inişe geçtiği sırada Keçiborlu'daki Türbetepe mevkiinde düştü. Kazada 7'si mürettebat 57 kişi öldü.

Uçağın sahibi firmanın ortaklarından Yavuz Çizmeci, kazaya ilişkin çıktığı mahkemeye eski Devlet Bakanı Bahattin Yücel ile birlikte gitmişti. Yücel'in korumalarının fazlalığı dikkat çekerken, savunmasında şunları söylemişti:

"Eğer bir uçakta arıza varsa pilot o uçağı uçurmaz. Hem kendi canı, hem de yolcuların ve mürettebatın canı söz konusudur. Bunu kimse riske edemez. Ancak işin ilginç yanı kokpit ses kaydını yapan CVR cihazının çalışmıyor olması. Bu cihazdan bizim depomuzda 3 tane daha yedek vardı. Değiştirmesi de 5 dakikalık iş. Yani pilot bunu tespit eder, teknik ekip de 5 dakikada değiştirirdi. Ama arıza göstermeyen bir alet kaza sonrası arızalı deniliyor. Bunu ne pilot ne teknisyen bilemez. Onun için yeni bilirkişi incelemesinin şart olduğunu söylemek istiyorum. Avrupa ve ABD'de bu kokpit ses kayıt cihazını test eden firmalardan rapor alınabilir. Bence ciddi bir imalatçı hatası olması yüksektir. Ben de, bu konuda seyre göre, ciddi bir dava açmayı planlıyorum."

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Davetçi

Vay şerefsiz vay hele şükür, Rabbim bunu gösterdi. Bunadam iyi araştırılmali. Prof dr Engin Arık hanımefendi ve ekibinin bulunduğu uçak cia ve mosad tarafından düşürüldü.Bu hocamızın toryum üzerinde ekibiyle beraber çalışıyordu. Türkiye deki toryumun satılmasına karşı çıktı ve işletimi için projeleri vardı yanılmıyorsam işlerine geçilecekti. Tahminen aklımda kalan yaklaşık 70 trilyon 400 milyar dolarlık bir rezerv ve bütçe oluşumu ile yani ülkenin iç dış borç ödemesini bırak dünya çapında bir numara yapacak proje idi. Uçak iki defa rötar yaptırıldı değiştirildi yanılmıyordam. Uçak düştüğünde kendi ve 6 asistan iki tanesi yaralıyken öldürüldüğü diye duymuştum ve hepsi ex ve projeleri ve çalışmalarının hiç biri bulunamadı. Çok derin bir konu niye üzerine gidilmedi anlamadım.

Davetçi

Engin Arık hanım efendi saf toryumu ayrıştırma ve nükleer enerji veya atom bombası üzerinde ve veya enerji üzerinde projelerini bitirdiği diye duymuştum. ALLAH bu hocamıza ve asistanlarına ve ok çanta bulunup vefat edenlere gani gani rahmet eylesin amin araştırılsınbsonuna kadar ben Fetö CİA mosad üçgeni işin içinde olduğunu duymuştum
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23