• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

171 Sancaktepeli tapularına kavuştu

Yeniakit Publisher
2017-12-19 10:18:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
171 Sancaktepeli tapularına kavuştu

Sancaktepe’de ilçe genelinde farklı mahallelerde bulunan ve uzun yıllardır sonuçlanması beklenen tapu sorunu çözüldü.

HÜSEYİN KARAHASANOĞLU/İSTANBUL Sancaktepe’de Milli Emlak’tan kalan 171 tapu, hak sahiplerine teslim edildi. Prof. Dr. Necmettin Erbakan Külliyesi’nde gerçekleştirilen tapu dağıtım törenine Sancaktepe Belediye Başkanı İsmail Erdem ile tapu sahipleri katıldı. Tapu almaya hak kazanan vatandaşlara tapuları Başkan Erdem tarafından takdim edildi. Başkan Erdem yaptığı açıklamada, belediyede de tapusu olup alamayan komşularda şu anda neredeyse hepsi almak üzere. Sancaktepe’nin yüzde 99’u tapulu, imarlı. Bugün tapusunu alan komşularımız yarından itibaren imar durumuna göre imarlarını alarak eski yapılardan bir an önce kurtularak mutlu sona ulaşacaklar. Konut yaşlarında da İstanbul’un en genç ilçesiyiz” dedi.
Yeni Akit Gazetesi

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23