171 Sancaktepeli tapularına kavuştu
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Sancaktepe’de ilçe genelinde farklı mahallelerde bulunan ve uzun yıllardır sonuçlanması beklenen tapu sorunu çözüldü.
HÜSEYİN KARAHASANOĞLU/İSTANBUL Sancaktepe’de Milli Emlak’tan kalan 171 tapu, hak sahiplerine teslim edildi. Prof. Dr. Necmettin Erbakan Külliyesi’nde gerçekleştirilen tapu dağıtım törenine Sancaktepe Belediye Başkanı İsmail Erdem ile tapu sahipleri katıldı. Tapu almaya hak kazanan vatandaşlara tapuları Başkan Erdem tarafından takdim edildi. Başkan Erdem yaptığı açıklamada, belediyede de tapusu olup alamayan komşularda şu anda neredeyse hepsi almak üzere. Sancaktepe’nin yüzde 99’u tapulu, imarlı. Bugün tapusunu alan komşularımız yarından itibaren imar durumuna göre imarlarını alarak eski yapılardan bir an önce kurtularak mutlu sona ulaşacaklar. Konut yaşlarında da İstanbul’un en genç ilçesiyiz” dedi.