İMSAK 03:34 GÜNEŞ 05:29 ÖĞLE 13:09
İKİNDİ 17:05 AKŞAM 20:35 YATSI 22:21
İstanbul Oruç, sizden öncekilere farz kılındığı gibi size de farz kılındı.

Kadir Mısıroğlu'ndan ezber bozan Gülen iddiası

Tarihçi-yazar Kadir Mısıroğlu " Fetullah Gülen babadan Ermeni anadan Yahudi'dir" dedi.

Kadir Mısıroğlu'ndan ezber bozan Gülen iddiası
Eklenme: 24 Mart 2016, 23:29

Beyaz TV'de yayınlanan Latif Şimşek yönetimindeki Gündem Özel programına tarihçi yazar Kadir Mısıroğlu konuk oldu.

Canlı yayında ezber bozan açıklamalar yapan Mısıroğlu, Fetullahçı Terör Örgütü lideri Fetullah Gülen hakkında çarpıcı bir iddiada bulundu.

"O TOPRAKLAR MUKADDESTİR"

Mısıroğlu şu ifadeleri kullandı:

"Şanlıurfa peygamber diyarıdır, Diyarbakır da öyledir sahabe mekanıdır. O topraklar mukaddestir. Oralara saldıranların helak olma sebeplerinden biri de budur. PKK da bundan dolayı yok olacaktır.

GÜLEN BABADAN ERMENİ ANADAN YAHUDİDİR

PKK ile beraber olan Fetullan Gülen de bir Ermeni hareketidir. Babadan Ermeni anadan Yahudi'dir. O da onlarla beraberdir. Ben vesikasını yayınladım. Anasının adını pasaport alırken Rabin diye yazmış.Türklerde Kürtlerde Rabin diye kadın adı var mı? Ankara Emniyeti'nin raporunda var. Anasının da Yahudi olduğunu dair kendisi pasaport alırken el yazısını ortaya koydum buraya.

ERMENİLEŞMİŞ YAHUDİ

Ben vesika yayınladım. Rabin ne demek biliyor musun? Ermenileşmiş Yahudi. Yani pakraduni."

Beyaz Gazete

 
Haber Tarihi: 24 Mart 2016, 23:29
HABER YORUMLARI
600

Dikkat: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.

Dadas

Aslen Van'dan göçmedir kendisi ,Van'da bir namus davası yüzünden Hasankale'ye göçmüş ermeni yahudi karışımı bir ailenin piçidir Fetoş dediğimiz eleman, yani bize herhangi bir hakareti yok, ki zaten biz onu bizden birisi saymıyoruz. Fatih Ürek bile ondan daha fazla Erzurumludur şu an o derece nefret ve kin doluyuz :)

Cevapla

Tomtomtummy

(2) Duzeltme: 2 tane Ramis isimli Ermeni'yle ayni sirketde calistigimi soylemistim. Duzeltirim. 3 tane. Bir tanesi bizden cok daha yasli oldugu icin pek muhatap olmazdim o yuzden onu ilave etmeyi unuttum. Ayrica benim cocukluk yillarimda Ermeni komsularimiz vardi. Arkadasin amcalarindan bir tanesinin ismi Aramis'di. Belki Ramis oradan gelme ya da kisaltimisi olabilir.

Cevapla

Tomtomtummy

Ben ana-babasinin nereden geldigini bilemem. Fakat, ben Istanbul Asya yakali iki Turk-Ermeni'siyle calistim. Her ikisi hristiyandi ve de her ikisinin ismi de Gulen'in babasinin ismiyle ayni, Ramis'di (yazilisi Ramiz de olabilir. Kimligini gormedigimden nasil yazildigindan emin degilim).

Cevapla

erde bil

ne alaka

Cevapla

MUHAMMED DOĞAN

BENCE

Cevapla

elif

seyyah efendi ben mısıroğlunun açıklamalarına güveniyor aynen katılıyorum onca polis asker şehit eden vatana hıyanet edenlerle işbirliği yapan bir köpek ancak yehudi yada ermeni olabilir.. müslüman bunu yapmaz..

Cevapla

Mustafa Gelincik

HİÇ ŞAŞIRMADIM KOLAYINAMI PELSİNVAYAYA HİCRET(KAÇTI) BARİME BİRAZ KİLİSE PAPAZLIĞI BİRAZDA HAVRA HAHAMLIĞI VAZİFESİNİ DERUHTE ETSİN ,EKMTEN BİRAZDA KUTSAL ŞARAP DEMLENSİN,ÇÜNKÜ DEMLEME ALMADIĞI ZAMAN ŞAFT KAYMASI OLUYOR...

Cevapla

Serhat Saglam

Misiroglunun her dediini tasvip etmesemde, bu dedigi dogru... kaynaklar iste burda : https://www.facebook.com/notes/uyanik-türkler-kulubü/ermeni-asilli-fettoş-un-özgeçmişi-derleme-/17813544 Gerçek Fethullah Gülen Kimdir? | Akademi Dergisi...

Cevapla

savas

ona vurayım derken erzurumlulara dil uzatmış olmuyor mu 

Cevapla

Y.C.

Allah senden razı olsun aynı fikirdeyim

Cevapla

erhan

Seyyah ALLAH SENDEN RAZI OLSUN....

Cevapla

Ahmet

Adamın kafasındaki Osmanlı fesini görünce birileri cin çarpmışa dönüyor:))) Yakışmış, özgürlük var ama yoksa yokmuydu:)))

Cevapla

seyyah

Elestireyim derken topuzun basini kaçırmamak gerek. Bir ayette bir topluma olan hasımlığınız sizi adaletsizlige sevk etmesin diyor. Eğer mısıroğlu nun idaasi doğru değilse iftira olur. Allah muhafaza bu da büyük günahtır. Müslüman ferasetli insandır. Kendisine fayda vermeyecek bilginin pesine dusmez. Bilmedigin şeyin pesine düşme. Doğrusu kulak göz ve kalp bunlarin hepsi o şeyden sorumlu olur ayeti geregince fevri davranmaz. Belki bu sözlerime itiraz edenler olabilir. Guleni savundugumdan değil müslüman ahlakina sigmayacagi icin söylüyorum.selametle kalin

Cevapla

recep takip

pasaport alirken anasinin adini Rabin diye yazmis. Yani pasaport icin kendi istedigimiz bilgiyi yazabiliyor muyuz valla bilmiyordum??? 

Cevapla

a

kim pakeaduniyse Allah belasını versin. kim kapadokya cemaatindense Allah belasını versin

Cevapla

erol saglam

İnternette baktim.fetonun anası ispayadan gelen yahudi göçmeni.rabin dogru.feto denen alçak.müslümanı müslüman silahıyla vuran imansız biri.ne yazıkkı.bu adama köle olmuş sözde müslüman zavallı insanlar var.bu adam.ecevite oy verdirdi.ama erbakan oy verdirmedi.bu feto irsail zulmúne tek söz söylemedi. Uyan ey müslüman uyan.

Cevapla